Adresa: Šegedinova 18
Broj telefona: 021/278 485 – vrtić ; 021/ 278 484 jaslice
Objekt Pinokio ima 7 odgojnih skupina:
- 2 skupine 10 - satnog jasličnog programa
- 3 skupine 10 - satnog vrtićkog programa
- 1 skupina 6 - satnog vrtićkog programa
- 1 skupina 5 - satnog vrtićkog programa
SPECIFIČNOSTI VRTIĆA:
1. ORGANIZACIJA PRODULJENOG PROGRAMA namijenjenog roditeljima čije je radno vrijeme dulje od 16.30 sati. Odgojno obrazovni rad odvija se fleksibilno, u suradnji s odgojiteljima redovitih programa i uz izraženu suradnju s roditeljima. Ukupni boravak djeteta u vrtiću mora biti unutar 10 sati.
Program se provodi svakodnevno u trajanju od 3 sata, od 16.00 do 19.00 h.
Voditeljica: Ana Jurić, odgojiteljica.
Program je sufinanciran iz EU projekta Vrtić po mjeri suvremene obitelji 1.
2. PROJEKTI
- “Iz vrtića u školu“ – projekt je započeo 2012. / 2013. pedagoške godine u cilju podizanja razine kvalitete suradnje vrtića i škole te pripreme djeteta za polazak u školu. U projekt su se i ove godine uključile odgojiteljice iz PO Pinokio kao i učiteljice i stručni suradnici iz osnovne škole.
- „Poticanje razvoja socijalnih i emocionalnih kompetencija djece“ – projekt pod voditeljstvom psihologinje vrtića Maje Bokan Pelicarić provodit će se u 3 podružnice – Pinokio, Višnjica, Tratinčica.
- Projekt „Vjetar“
Djeca i odgojiteljice Milaković, Vukas, Đogaš i Ivković
Kako je krenulo: šetnja, promatranje, likovna interpretacija doživljaja kroz različite tehnike: tuš, ugljen, kolaž…
Doživljaj: vidjeti, čuti, osjetiti
- Projekt „Sunčev sustav“
Djeca i odgojiteljice Helena Ivković, Nikolina Đogaš i Petra Aljinović
Putovanje svemirom kroz različite medije: fotografije, makete, snimke, enciklopedije, časopise...
Istraživanje planeta kroz različite likovne tehnike (slikanje, crtanje, oblikovanje papirom, prostorno - plastično oblikovanje)
Ključne riječi: IGRA, ISTRAŽIVANJE, PRETPOSTAVLJANJE, OTKRIVANJE, ZAKLJUČIVANJE...
L.J. (6.g.) „Naša planeta se vrti oko Sunca i kad se preokrene onda je nama noć, a kad se opet preokrene onda je nama dan.“

T.I. (5 g.) „U svemiru ima jako puno boja, planeta i meteora.“
E.I. (5 g.) „Vidimo planete pa znamo da je na nebu svemir.“
T.I. (5 g) „Sve se planete vrte oko sunca jer je sunce puno veće od svih planeta.“ „Kad ne bi bilo gravitacije onda bi samo padali na planete i ne bi letili.“
A.I. (5 g.) „Ja bih živila na Suncu, jer je tamo uvik lito…. I ovaj u bojama Jupiter mi se sviđa.“
T.I. (5 g.) „Saturn ima prstene da bi se moga vrtit.“

L.J. (6 g.) „Astronauti istražuju mjesec, oni hvataju zvijezde padalice.“
V.B. (6 g.) „Astronauti nikad nisu došli do Plutona“
I.B. (5 g.) „Zemlja se vrti, na Zemlji žive ljudi i životinje i biljke.“
M.P. (5 g.) „ Zemlja je u obliku kruga.“
V.B. (6 g.) „Evolucija je kad se čovjek mijenja.“
V.B. (6 g.) „Imamo plavo more i zelena zemlja. Imamo puno država i 75 zastava. Bijeli kontinent je Anktartika.“

A.I. (5 g.) „Sunce je daleko, kad se Zemlja odalji od Sunca onda je zima, kad se približi onda je proljeće, a kad se cila približi onda je ljeto.“
K.Č. (6 g.) „Svemir je di ima zvijezda, raketa, vanzemaljaca i Jupiter. Ima 8 planeta.“
P. L. (4 g.) „ Kad narastem bit ću astronaut i putovat ću raketom na Jupiter i parkirat ću je na planet. Moja raketa bit će roza.“

M.D. (4 g.) „ Leteći tanjuri služe za letit, voze ih vanzemaljci.“
T.D. (5 g.) „ Vanzemaljci su došli na mjesec, savršeno su vozili do mjeseca.“

A. I. (5 g.) „ Na Plutonu žive plutonci, na Merkuru merkuni, na Marsu marsovci, na Jupiteru jupiterci, a na Saturnu saturci.“
- Projekt " Zemljocvijet" (obilježavanje dana planeta Zemlje) - kritičko promišljanje i komuniciranje o okolišu, razumijevanje povezanosti čovjeka i njegovog okoliša
Vito: Glista voli čistu zemlju.
Maris: Čuvamo planetu da ne bude zagadljiva.
Toma. Kad uvene cvijeće, onda nema kisika. A onda se uguše ljudi i životinje.




- Crtež na velikom formatu i konceptualna umjetnost
Likovna aktivnost pogodna za djecu jasličke dobi zbog veće mogućnosti korištenja pokreta, izražavanja detalja i linija, stvaranja socijalnih odnosa s drugom djecom. Stvara osjećaj zadovoljstva i mira.




Aktivnost popraćena senzornim poticajima, vizualnim i zvučnim. Korisna kao terapeutsko sredstvo za strah od mraka.
- Performance „Zvuk papira“

Djeci primamljivo, potiče kreativnost, oslobađa unutarnju energiju.


Sklop aktivnosti na temu: PRIJATELJSTVO
Odgojiteljice: Helena Ivančić i Nikolina Đogaš
- stvaranje pozitivne slike o sebi
- prepoznavanje i izražavanje emocija
- prihvaćanje različitosti, stvaranje pozitivnih odnosa s vršnjacima, empatija, pridržavanje dogovora…
- poželjni načini djelovanja i ponašanja djeteta prema sebi i drugima
- svijest o dobrobiti koju donose pozitivni odnosi
Ključne riječi: PRIPADANJE, POVJERENJE, SIGURNOST, LJUBAV, ZAJEDNIŠTVO, IGRA, ZABAVA, SLOBODA